Οι συστάσεις

Αυτός είναι ο Uno.

Uno, γιατί από μικρός ήταν «νούμερο». Κατσιασμένο look, νευρικός, ατίθασος, φοβιτσιάρης αλλά με τσαμπουκά. Λεπτεπίλεπτος, μαύρος κι άραχνος :)


Κι αυτός είναι ο Mio. 

Στην αρχή, βέβαια, ήταν ...Mia. Μετά μας προέκυψε το τσουτσουνάκι του. Αχόρταγος (φαινόταν η κοιλιά από την αρχή), μπουνταλάκος, πεισματάρης κι απαιτητικός. Γάτος σαν σκύλος, πρέπει να πω: δεν έχω ξαναδεί γατί να τρέχει αμέσως μόλις ακούσει το όνομά του. Για την ακρίβεια, αρκεί μόνο να τον κοιτάξεις - κι έρχεται καλπάζοντας :)



Αποφάσισα να φτιάξω ένα blog προς τιμή τους. Όχι, μην ανησυχείς, ζουν και βασιλεύουν. Και, μάλιστα, είναι ακόμα μικρά - 8 μηνών. 
Απλά, είπα να ξεκινήσω καταγράφω -όσο πιο συστηματικά μπορώ- την ιστορία που χαράζουν σ' αυτή τη ζωή, γιατί, όπως κάθε τι άλλο, περνάει και φεύγει και ξεφτίζει και χάνεται. 
Έτσι, συνειδητά πια, επιλέγω να θυμάμαι τις μικρές τους λεπτομέρειες, μια και είναι αυτές που χαρίζουν τα χαμόγελα.

Οπότε...
Ουνάκο, Μιούλη, σκατιάρικα αντράκια μου, καλορίζικο το blog σας :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου