Uno & Mio
(Ένα blog για τους γάτους μου)
Καλό το blog, αλλά...
«Kαλό το blog, να μάθουν να κάνουν και καμιά δουλίτσα, όμως, γιατί μέχρι τώρα μόνο ζημιές είναι», όπως διαπίστωσε πολύ καίρια ο φίλος μου ο Αλέξης, που πριν λίγο πόσταρε αυτή την εικόνα στον τοίχο μου στο fb :)
♡
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου