Καλό το blog, αλλά...



«Kαλό το blog, να μάθουν να κάνουν και καμιά δουλίτσα, όμως, γιατί μέχρι τώρα μόνο ζημιές είναι», όπως διαπίστωσε πολύ καίρια ο φίλος μου ο Αλέξης, που πριν λίγο πόσταρε αυτή την εικόνα στον τοίχο μου στο fb :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου